.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجازه حضور یک مگس در کنار گوش رئیس جمهور را نمی‌دهیم

آیت‌الله احمد علم‌الهدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه نورباران رضوی اظهار داشت: دشمن کیان دینی و علمی ما را نشان رفته است.
وی ادامه داد: دشمن کیان علمی ما را با این ترورها و کیان دینی ما را در روز عاشورا مورد تهاجم قرار داد.
وی تاکید کرد: ما نیز نباید کوتاه بیاییم و بدانیم تا جایی که تهاجم است، دفاع هم لازم است.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به وجود جنگ نرم گفت: باید بدانیم در این عرصه، تهمت، افترا و دشنام است، اظهار داشت: شما در میان امام جمعه‌های کشور کسی را نمی‌بینید که در روزنامه‌های شهرش هفته‌ای چند بار به او دشنام بدهند اما باکی ندارم.
وی ادامه داد: حتی به دوستانی مطمئن خودم که مرا به تندی می‌کنند گفته‌ام که من تندرو نیستم اما تا جایی باید پیش رفت که تهاجم است.
این مدرس حوزه با اشاره به توهین‌های دشمن به ولایت فقیه گفت: ما حتی به مقدساتشان نیز دشنام نداده‌ایم بلکه ممکن است از عباراتی تیز استفاده کرده باشیم.
وی خاطرنشان کرد: در این مسائل، جناحع جریان و آدم‌ها مطرح نیبستند بلکه مسئله تهاجم است و ما تهاجم به کیان دینی را برنمی‌تابیم.
رئیس ستاد احیای امر به‌معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با اشاره به سخنان اخیر اسفندیار رحیم‌مشایی درباره یکی از پیامبران گفت: این توهین رئیس دفتر رئیس جمهور توهین به مقدسات دینی است.
وی تاکید کرد: تو چه کاره‌ای که مدیریت پیامبران را تشخیص دهی و چرا باید در جشنواره رازی یک منشی دفتر باید سخنرانی کند.
خطیب جمعه مشهد با بیان اینکه در دوران نوح نسل بشر رو به انقراض بود و ایشان بشر را نجات داد گفت: مدیرتر از نوح پیدا نمی‌شود.
وی با بیان اینکه مدیریت هر پیامبری در راستای رسالتش است گفت: در زمان عیسی نیز یهودیان جنایات خود را به حساب خدا می‌گذاشتند و مسیح(ع) این مسیر را عوض کرد و یهود جنایت‌کار به اقلیت تبدیل شد و هنوز منفور است.
وی ادامه داد: این مردم در انتخابات ریاست جمهوری به فردی متدین، صادق و ساده‌زیست رای داد آن وقت فردی مانند مگس درکنار گوش وی وزوز می‌کند که به رئیس جمهور در ابتدا تذکر داده‌ایم.
علم‌الهدی با بیان اینکه ما پای رای خود ایستاده‌ایم تاکید کرد: ما اجازه حضور یک مگس در کنار گوش رئیس جمهور را نمی‌دهیم.
وی با بیان اینکه ما اجازه توهین به مقدسات را به هیچ فردی نمی‌دهیم، گفت: این دین، قرآن و ائمه آسان به دست نیامده که راحت از دست بدهیم.
خطیب جمعه مشهد تاکید کرد: ما نمی‌ایستیم کسی بر اساس بی‌فکری و فردی به‌خاطر دوستی با دشمن به دین ما بتازد.
گفتنی است پیش از این در جریان سفر رئیس جمهور به مشهد، آیت الله علم الهدی در اعتراض به حضور مشایی جایگاه سخنرانی را ترک کرده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.